در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی‌های این کشورها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام شرایط را برای تیم بسکتبال‌مان فراهم کردیم و دیگر بحث نتیجه و مسائل فنی به مربی و بازیکنان باز می‌گردد و بهانه‌ای برای عدم حمایت وجود ندارد.
بعد از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه مارک آندره تراشتگن، صحبتهای سرمربی‌اش درباره خشک بودن چمن ورزشگاه را تکمیل کرد و گفت چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث ناکامی بارسا شده است.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با شکست برابر پرسپولیس و پیروزی رقیبانمان در انتهای جدول، کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در یک نشست خبری تصریح کرد: آمریکا منبع اصلی تهدید هسته‌ای در جهان است.
مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه دیدار تیمش برابر الهلال عربستان گفت: می دانیم که با تیم قهرمان فصل گذشته بازی سخت و دشواری خواهیم داشت.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد، گفت: بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از دلیل اصلی شکست تیمش برابر عربستان گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه جمعی از مردم شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امنیت ایران همواره خاری در چشم دشمنان بوده است، گفت: دشمن می‌خواست اغتشاش را بهانه‌ای برای ناامنی کند که موفق به انجام اهداف شوم خود نشد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
پاتریس اورا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید منچسترسیتی با حضور ارلینگ هالند باید فاتح لیگ قهرمانان شود.
‎مرسلیم نوشت: بانوان مبارز و ‎پاکدامن از ارکان پیروزى نظام مقدس ما بوده و هستند. کسانى که امروز می‌خواهند با ابزار ترویج فحشا و لاابالی‌گرى باعث اختلاف‌افکنى و آبروریزى و تضعیف کشور شوند، بزودى مفتضح خواهند شد.
فابیو کاپلو معتقد است که سیتی امسال مدعی اول قهرمانی چمپیونزلیگ است و پپ گواردیولا دیگر بهانه‌ای برای ناکامی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ