مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی‌های این کشورها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز قطعنامه محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم راتصویب کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به بعد نقض‌های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در سخنانی با تأکید بر اینکه «پکن جنایات وحشیانه ناتو در یوگسلاوی را فراموش نمی‌کند»، تصریح کرد: آمریکا نمونه بارز نقض حقوق‌بشر است.
شمار زیادی از کشورهای عضو سازمان ملل از جمله ایران، روسیه، ونزوئلا و آمریکا از وضعیت حقوق‌بشر در فرانسه انتقاد کردند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند امروز شمار زیادی از مردم و سازمان‌های حقوق‌بشری با دردست‌داشتن کمک‌های شخصی، برای کمک به زلزله‌زدگان سوری، به سفارت سوریه در مسکو مراجعه کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ناقضان روزمره ‎حقوق‌بشر، مدعیان دروغین آن هستند.
مقامات اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کردند که به بهانه‌های حقوق‌بشری تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده‌اند.
عبدی نوشت: آیا می‌خواهید یا می‌توانید که برجام و FATF را حل کنید یا خیر؟ البته در این فاصله ۱۶ ماهه دولت جدید دو پرونده اوکراین و حقوق‌بشر نیز اضافه شده است که اهمیت آن‌ها کمتر از قبلی‌ها نیست. باید پاسخ داد که آیا می‌خواهید یا قادر هستید که این پرونده‌ها را جمع کنید یا خیر؟ پاسخ‌های مبهم با، اما و اگر هم مشکل را حل نمی‌کند.
نمایندگان مجلس تاکید کردند که فرانسه با این تاریخ طولانی در جنایت حق ندارد از حقوق بشر دم بزند و با دخالت‌های نابه‌جای خود در امور داخلی ایران، پرچم سفیدی را بر دستان ناپاک خود بلند کند.
مشکل کار کودکان مانند لکه‌ای در کارنامه حقوق بشر ایالات متحده است که ادعای به اصطلاح «فانوس دموکراسی» و رویکرد استانداردهای دوگانه آن در مورد حقوق بشر را به جهان یادآوری می‌کند.
سفیر جمهوری خلق چین در نزد کشورمان گفت: آمریکا و کشورهای غربی به بهانه‌ی حقوق بشر در امور داخلی سایر کشورها از جمله ایران، چین و کشورهای درحال توسعه دخالت می‌کنند.
معاون وزیر امور خارجه کوبا گفت: مریکایی‌ها باید اول از همه نگران مشکلات حقوق بشری در داخل کشور خود باشند.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای امنیتی و مسئولان مهاجرت ترکیه از خشونت، ارعاب و فشار جهت اخراج پناهندگان سوری استفاده می کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بیماران پروانه‌ای هر روز در مقابل چشم مدعیان حقوق بشر، زجر می‌کشند و پرپر می‌شوند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویر از ضرب و شتم شدید یک فعال حقوق بشری بین المللی در شهر بیت لحم کرانه باختری به دلیل اعتراض وی به قطع درختان زیتون خبر دادند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سکوت کرکننده و فراپایبندی اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های یک‌جانبه غیرقانونی آمریکا، یانگر استانداردهای دوگانه این نهاد در حوزه حقوق بشر است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه های خود در جریان اجلاس ۵۱ شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل، با سفرا و نمایندگان گروه آفریقا به طور مجازی دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ