سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک از اقدامی رونمایی کرد که باید در دوره قبلی حضورش در فدراسیون انجام می‌داد، اما این کار را نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس به بهانه‌های حقوق بشری شماری از افراد و نهادهای ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
دولت انگلیس از اعمال تحریم‌های ضد ایرانی به بهانه‌های حقوق بشری خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک‌ها به بهانه‌های واهی از پرداخت تسهیلات خرد به مردم خودداری و سخت گیری می‌کنند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
مقامات اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کردند که به بهانه‌های حقوق‌بشری تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده‌اند.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع، از تسهیلات دهی به بخش تولید سر باز می‌زنند، در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند، قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع از تسهیلات دهی به بخش تولید سرباز می‌زنند در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه‌ای عجیبی برای پس گرفتن پولش مواجه شده است.
هانسی فلیک بعد از شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ژاپن در پاسخ به سوالی درباره اینکه بحث درباهر بازوبند آرامش ذهنی مانشافت را به هم زده بود گفت به دنبال بهانه‌ای سطح پایین نیست.
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حوزه هسته‌ای با اتهامات ناروا و بهانه‌های واهی، تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور وضع کرده‌اند و مستمر بر طبل تحریم‌ها هم می‌کوبند.
بهانه‌های مختلفی در این سال‌ها به بیگانگان فرصت داده تا آشوب ایجاد کنند و فتنه‌ای بسازند، اما همواره حضور به موقع مردم انقلابی در صحنه، آب بر آتشی ریخته که دشمنان نظام بر آن هیزم افکنده‌اند.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.
غیبت زنان در ورزشگاه‌های فوتبال از آن دست اتفاقات عجیبی است که نمی‌شود برایش بهانه‌ای درست جور کرد. مسئولان ورزشی و دولتی، چندصباحی است واژه «مهیانبودن زیرساخت» را پیدا کرده و مدام در مواجهه با این پرسش که چرا زنان به ورزشگاه‌های فوتبال نمی‌روند، روی همین عبارت تأکید می‌کنند.
بسیاری معتقد هستند که قطع‌ووصلی‌ها و کند شدن اینترنت در یک سال گذشته در واقع پیش‌رفتن نرم و خزنده دولت به سوی اجرایی کردن طرح صیانت از فضای مجازی است که حاشیه‌های فراوانی هم به همراه داشته است. با این حال، وزیر ارتباطات به جای شفاف سخن گفتن ترجیح داده با آوردن بهانه‌های عجیب و غریب از راست‌گویی طفره برود.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.
مدیرکل هماهنگی های ویژه ریاست جمهوری رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تحقق دستورات ریاست جمهوری محترم در بازدید سرزده خود از این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک این بازدید از ایران خودرو بسیار موثر بوده و سبب ایجاد نیروی پیشران و انگیزه‌ای ویژه و محرک برای این مجموعه شده است.
مرادی برای دفاع از خود مقابل ورزشکاران معترض، به رسانه‌ای که گفته می‌شود بودجه‌اش را از سعودی‌ها می‌گیرد، متوسل شد و حتی برای اثبات اطلاع خود از فرد مصاحبه کننده، نام مجری آن تلویزیون را هم به زبان آورد و او را مشخصا خطاب کرد تا جای بهانه‌ای نمانده باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ