اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول پروژه ۳۰۰ مگاواتی تامین برق خورشیدی وزارت دفاع در راستای استفاده از انرژی برق پاک و صیانت از محیط زیست به بهره برداری رسید.
روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح ۱۳ پروژه کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.
اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
علی بهادری جهرمی پس از جلسه هیات دولت اعلام کرد: طبیعتا «دریافت ارز» یکی از منابع اطلاعاتی است که وزارت رفاه می‌تواند از آن بهره برداری بکند برای اینکه مشخص شود آن فرد یا خانواده جزو دهک‌های بالا هستند یا پایین.
تربت حیدریه ـ زمین چمن مصنوعی شهر کدکن با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کاشمر ـ فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان در دهه ‏فجر در این شهرستان خبر داد. ‏
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: ۵۴ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر نفت ضمن برشمردن برخی اقدام‌های جهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم به بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد.
بوستان تخصصی مادر و کودک باغ نظر در پانزدهمین شنبه «امید و افتخار» در منطقه ۱۰ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
طرح تأمین آب شهر سنندج از طریق سد آزاد با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب این شهر با هزینه‌ای بالغ بر 8500 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری دومین ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در سوم آبان‌ماه امسال خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
آئین بهره‌برداری همزمان از ۴۵ طرح بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی فضاهای آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برگزار شد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
دو مدرسه سه کلاسه در روستای لبدسفلی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان ساخته شدند که صبح امروز و همزمان با آغاز سال‌تحصیلی به بهره برداری رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ