بوستان تخصصی مادر و کودک باغ نظر در پانزدهمین شنبه «امید و افتخار» در منطقه ۱۰ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
می‌گویند اتابک وزیر، بی‌سر و صدا از عمارت شهری‌اش بیرون می‌زد (غیبش می‌زد) و بی‌خبر به فضای روح‌انگیز، سایه‌سار درختان و نغمه‌خوانی دل‌انگیز بلبلان در این باغ پناه می‌برد. همین بود که دوستان و آشنایان خوش‌ذوق باخبر از موضوع به آنجا «باغ غیبی» می‌گفتند. احمدشاه هم یکی، دو بار برای اقامت کوتاه به باغ غیبی امین‌السلطان رفت.
بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران با توجه به احتمال وقوع سیلاب، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان جوانمردان تا ۲۶ فروردین‌ماه تعطیل هستند.
بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران با توجه به احتمال وقوع سیلاب، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان جوانمردان تا ۲۶ فروردین‌ماه تعطیل هستند.
شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی ۹۳ بوستان سطح منطقه برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران در روز طبیعت خبر داد.
بوستان جنگلی کوهسار بنابر اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران ۲۳ اسفندماه تعطیل خواهد بود.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: بوستان جنگلی کوهسار واقع در منطقه ۵ به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و همچنین به علت یخ زدگی ناشی از برف تا عادی شدن وضعیت بارش‌ها تعطیل می‌باشد.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
بنا بر اطلاعیه شهرداری منطقه ۵، بوستان کوهستانی کوهسار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شهرداری منطقه ۵ از شهروندان درخواست کرد که از تردد‌های غیر ضروری در مسیر‌های کوهستانی، بالاخص در محدوده کوهسار خودداری کنند.
شهردار منطقه ۶ تهران از اجرای طرح بهسازی و بازسازی در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: معابر بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از مناسب‌سازی ۵ بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توان‌یابان جهت ارتقای سطح دسترسی این افراد به فضاهای شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت ۲۵۰ متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.
شهردار منطقه ۸ تهران از تبدیل یک تعمیرگاه قدیمی به بوستان محله‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز و پروژه‌های توسعه محله‌ای خبر داد.
بوستان باغ نظر در منطقه ١٠ و بوستان باغ سبزی در منطقه ١٧ که برای معلولان مناسب‌سازی شده، در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث سه بوستان به‌منظور افزایش سرانه‌های سبز و تفریحی برای شهروندان خبرداد.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر ۵ ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مرحله نخست بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ تهران با حضور زاکانی شهردار تهران افتتاح شد.
شهردار تهران از افتتاح بوستان ۱۸ هکتاری در جنوب پایتخت در هفته آینده خبر داد و گفت: در هزار هکتار از باغات کن تفرجگاه احداث می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری از بوستان ۱۳ هکتاری ایرانیان، متعاقب تکمیل اقدامات باقی مانده عمرانی و رفع نواقص احتمالی در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ