کاشمر ـ فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان در دهه ‏فجر در این شهرستان خبر داد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۵۷ پروژه بخش آب در ۲۴ شهرستان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می‌شود.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
مدیرکل سابق: «۵۷ درصد ایرانیان سوءتغذیه دارند» و «حتی رئیس جمهور هم نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد»!
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز گفت: ۵۷ نفر براثر گاز مونو اکسید کربن در سال گذشته جان خود را از دست دادند.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۷ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۷ مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.
منابع عراقی از کشف پیکرهای شهیدان ایرانی مربوط به دفاع مقدس خبر دادند که در جریان تفحص در استانهای بصره، میسان و واسط و دیالی کشف شده اند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
زمین لرزه‌ ای به بزرگی ۵.۷ در مقیاس ریشتر امروز غرب رومانی را به لرزه درآورد.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون مجلس گفت: انقلاب ۵۷ مردمی‌ترین انقلاب جهان است و حاج قاسم سلیمانی تفکر مبارزه با تروریسم را بنیانگذاری کرد که غرب به نمی‌تواند این تفکر را از بین ببرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ریشه‌های انقلاب سال ۵۷ بر خاکی بنا شده که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: حادثه ۱۹ بهمن ۵۷ یک پیش‌درآمد مؤثری برای پیروزی نهضت و پدیدآمدن عملی و واقعی انقلاب بود.
حداقل ۵۷ هزار پناهجوی فلسطینی تحت تأثیر زلزله مرگبار ترکیه قرار گرفته اند.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از شرکت بیش از ۵۷ هزار زن در طرح آگاه‌سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از پیشرفت ۵۷ درصدی شبکه ملی اطلاعات براساس شاخص های مورد ارزیابی خبر داد.
احمد زیدآبادی نوشت: اکثریت تودۀ مردمی که به انقلاب پیوسته بودند، متأثر از قرائت‌های سنتی و یا کم‌وبیش نوگرایانۀ از اسلام که از منابر و تریبون‌های روشنفکری دینی ترویج می‌شد، «حکومت عدل علی» را مصداق عدالت واقعی تلقی می‌کردند و در انتظار تحقق عینی آن پس از استقرار دولت انقلابی بودند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از رشد ۵۷ درصدی صدور پروانه ساخت و مکان‌یابی ایجاد شهرک جدید خبر دادند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری در عملیات‌های جداگانه طی یک روز خبر داد.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تأمین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
رسانه ها از مسمومیت مرموز ۵۷ دانش آموز در ایالت «چیاپاس» در مکزیک خبر می دهند.
اشخاصی که در پوشش «اعتراض»، اقدام به ایجاد «اغتشاش» کرده‌اند، تاکنون برای ارضاء هیجانات روحی خود، ۵۷ میلیارد تومان از جیب مردم هزینه کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ