اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
علی اکبر صفایی با اشاره به حادثه آتش سوزی کشتی حمل ال پی جی گفت: ۲۲ خدمه این کشتی همگی از حادثه جان سالم بدر بردند و در سلامت کامل هستند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته است، ظاهراً شلیکی از سمت نیرو‌های مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
اصفهان- ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
در گذشته روباه‌ها در شب در محیط شهری حضور داشتند، اما امروزه به علت مصرف اضافات غذای مردم در محیط‌های شهری با آن‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند. بعضی از دست انسان نیز غذا را دریافت می‌کنند.
ترکیه پروژه ساخت جنگنده نسل پنجم خود را دنبال می‌کند و به تازگی تصاویری از آزمایش‌های اولیه آن روی باند فرودگاه منتشر کرده است.
آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه ۱۷ با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری تهران برگزار می شود.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پروژه درهم شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
اهواز- وزیر کشور گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب ملی راه تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
میثم مظفر تهران گفت: بنا بود شرکت بام شهر سبلان به عنوان مشارکت کننده جهت دریافت پروانه ساخت ازشهرداری منطقه ۲۲ اقدام کند، اما این پروانه هیچ وقت صادر نشده و متعاقبا این پروژه پایان کار نیز ندارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: تا ۲۲ بهمن تعداد دیگری از پروژه های شهری به بهره برداری می‌رسند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای پروژه های پایلوت مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۱، مناسب سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ