مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید توجه بازیکنان تراکتور باید روی مسائل فنی باشد.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار یک استوری در مورد خرید ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های عربستانی اظهارنظر کرد.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
پره گواردیولا، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیرونا، واکنشی منفی به علاقه بارسلونا برای جذب اوریول رومئو نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.
کارلو آنچلوتی مصدومیت لوکا مودریچ در مقطع حساس کنونی را دردناک توصیف کرد و گفت مشخص نیست به فینال کوپا دل ری برسد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی و استفاده از آن، مراحل مختلفی دارد.
سرمربی پاریس تاکید کرد که تیمش در مارکت زمستانی حداقل باید یک مهاجم جذب کند.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
سرمربی میلان با تلخ دانستن تساوی مقابل رم تاکید کرد که باید توجه داشته باشیم، بازی تا آخرین لحظه در جریان است.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.
مهاجم تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم ایران مقابل آمریکا به برتری برسند.
دیه‌گو سیمئونه که تیمش در بحران بدی گرفتار شده، از اینکه جام جهانی به زودی شروع خواهد شد و لالیگا تعطیل می شود، ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید این باشگاه کاستی‌هایی دارد که باید مرتفع شود.
اردبیل- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات گفت: ۲ برابر نیاز کشور شاهد تولید و عرضه خوراک آبزیان هستیم که این مهم در نتیجه ظرفیت بالای حوزه آبزی‌پروری کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ