دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس واحد حفظ نظم تولیت مقدس امام حسین(ع) از طرح امنیتی و خدماتی عاشورا با استفاده از پنج هزار داوطلب و بیش از ۱۸۰۰ دوربین نظارتی خبر داد.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
اجرای بیش از ۱۰۰ طرح پژوهش و فناوری در دانشگاه‎ها و بخش خصوصی با هدف توسعه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی حمایت شد.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از واگذاری ۱۰۰ طرح فناورانه به ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران ۱۸۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ هزار و ۴۹۴ تصادف خسارتی رخ داده است.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارتشی خبر داد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان خبر داد.
رئیس پلیس راهور گفت: علیرغم ۱۴ درصد تردد در زمستان ۱۴۰۰ خوشبختانه فقط چهار صدم درصد افزایش تصادفات فوتی داشتیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در طرح کالابرگ قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور ۱۴۰۰ به مردم عرضه شود و دولت باید مابه‌التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: بیش از  ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان درحوزه معدن فعالیت می کنند.
طرح تقسیط جرائم قطع درخت و ماده ۱۰۰ همزمان با یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.
مهدی‌شهر- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، از اجرای مصوبه مهدی‌شهر، قطب دامپروری کشور خبر داد و گفت: با این طرح یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ