تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: تا پایان امسال بر رفع مشکلات پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و انجام پروژه‌های عمرانی و عملیاتی آن تمرکز داریم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
تبریز- با حضور وزیر ورزش و جوانان پروژه‌های عمرانی و ورزشی شهرهای هریس و اهر مورد بازدید قرار گفته و دستورات‌ لازم برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها صادر می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح میدانگاه جهاد از اجرای معماری ایرانی ـ اسلامی پروژه‌های شهری خبر داد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بر تعیین‌تکلیف و جانمایی اراضی ساخت مرحله سوم پروژه‌های نهضت ملی تاکید کرد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: یکی از اولویت‌های سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان باید تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های ناتمام استان در سال‌های گذشته باشد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌ها و سایر دستگاههای ‌اجرایی اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم دولت در زمینه مولد سازی رویکرد صرف هزینه طی پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد من این است دولت برای اینکه به مولدسازی در ظرفیت شهر وارد شود رویکرد صرف هزینه در پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چند نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی‌های مالی در بودجه ۱۴۰۱ مطرح کردند.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلو ولت در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مهم‌ترین چالش موجود بر سر راه پروژه‌های عمرانی را مساله نقدینگی عنوان کرد.
به بهانه افتتاح پارکینگ زیرسطحی امیرکبیر در منطقه 14 تهران، عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و برخی پروژه‌های مطرح در این حوزه بررسی شد.
مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران گفت: اجرا و تکمیل پروژه های فنی، عمرانی و بهسازی فضاهای شهری، مرمت بناها و طراحی محورها و نقاط شاخص شهر تهران در اولویت برنامه های سال جاری قرار دارد.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از انتخاب ۱۱ نفر از افراد دارای معلولیت با تخصص معماری و عمران به‌منظور نظارت بر پروژه‌های عمرانی پایتخت خبر داد.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با سیاست انقباضی و تورم بسیار بالا در تکمیل پروژه‌های عمرانی دچار مشکلات عدیده ای است.
تیم فوتبال مس رفسنجان با شروع فصل جدید برخلاف فصل گذشته دیگر در تهران تمرین نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ