مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول پروژه ۳۰۰ مگاواتی تامین برق خورشیدی وزارت دفاع در راستای استفاده از انرژی برق پاک و صیانت از محیط زیست به بهره برداری رسید.
روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در سال جاری خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
تبریز- با حضور حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با ارزشی بیش از ۵هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح ۱۳ پروژه کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.
بنا بر ماده ۱۵۲ برنامه هفتم توسعه هرگونه بهره برداری چوبی از جنگل ها ممنوع است.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه HPC به عنوان یک پروژه زیرساخت پردازش فوق سریع برای کاربردهای هوش مصنوعی با تأمین اعتبارات تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.
عضو شورای شهر تهران گفت: مقرر شد ۳ ایستگاه جدید شامل ایستگاه‌های شهدای کن، شهران و شهر زیبا تا پایان مرداد ماه به بهره برداری برسد.
اهواز - استاندار خوزستان از بهره برداری از پالایشگاه گازی هویزه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی قطار سریع السیر مشهد-تهران در سال اینده خبر داد.
معاون رییس جمهور، معدن آنومالی ۸ ناریگان بافق را از بزرگترین معادن عمیق سنگ آهن دانست و گفت: بهره برداری از این پروژه روزنه ای برای امیدآفرینی،توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و آبادانی منطقه است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی  گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید حدود ۱۰ تا ۱۲ سال طول کشیده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن آنها را تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
داریوش باقر جوان  گفت: به زودی سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهد رسید.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
بهره برداری رسمی از سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه/ رئیسی: احداث این سامانه گواه توجه به محیط زیست است/ حق‌آبه کشاورزان و حق احدی در اجرای این پروژه ضایع نخواهد شد
رشت- ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی استان گیلان با حضور فرمانده فراجا به صورت همزمان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.
درآستانه عید مبعث، وعده وزارت نیرو محقق و با آب اندازی در تونل زاب، آب انتقالی برای دریاچه ارومیه وارد این تونل شد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ