مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
مجری فاز ۱۴ پارس جنوبی با اشاره به اینکه واحد ۱۰۸ پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی تا زمستان امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد، گفت: در این واحد، فرآیند استحصال گوگرد انجام می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اثرات مثبت بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی پرداخت.
وزیر نفت گفت: عملیات بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته‌های آتی با حضور رئیس جمهور آماده بهره‌برداری است.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۰ سال به دلیل تحریم‌ها معطل مانده بود، با تیکه بر تخصص و توان فنی مهندسان ایرانی به بهره‌برداری رسید.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری «یلو نام (Y’ello Name)» شناخته می‌شود، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره‌برداری رسید.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
از زمان بهره‌برداری فاز دوم ورزشگاه نقش جهان که مهرماه 1395 بود، این استادیوم هیچ وقت جوی به این زیبایی پیدا نکرده بود.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی با حضور جمعی از مدیران بهزیستی و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: فاز اول اکو پارک فرحزاد تا ۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری در هجدهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری دومین ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در سوم آبان‌ماه امسال خبر داد.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
مشاور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه بزرگراهی شهید بروجردی با پیشرفتی بالغ بر ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ