مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی بندر چابهار برای راه‌اندازی خط مسافری دریایی با عمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
بازیکنان استقلال برای برگزاری آخرین مسابقه تدارکاتی خود قبل از شروع فصل جدید آماده شدند.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان آماده است تا خدمات «هوا نما» را در تمامی ترمینال‌های مسافربری هوایی، زمینی، ریلی و بنادر مختلف ارائه کند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آمادگی ایران برای ترانزیت یک میلیون تن کالا از آسیای مرکزی و جذب سرمایه گذاران در بنادر جنوبی ایران خبر داد.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
عراقچی درباره اینکه گفته شده قرار است او به تیم مذاکره کننده اضافه شود یا به این تیم کمک کند، گفت بنده مشاور هستم و هر کمکی لازم باشد، آمادگی دارم.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خطوط دریایی یک ارتباط دو سویه است که باید هر دو طرف آمادگی های لازم جهت برقراری خط مسافری را داشته باشند.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:با توجه به امکانات موجود، در صورت مناسب بودن حجم ورودی محمولات از بنادر خاور دور به سمت چابهار، آمادگی برای راه اندازی سرویس منظم به این بندروجود دارد.
مرتضی سالاری از آمادگی بنادرغرب استان برای ایجاد پایانه‌های ترانزیتی خودرو،گردشگری دریایی و ترمینال‌های مکانیزه مواد معدنی و واگذاری بنادر کوچک در قالب قرارداد BOT توسط سرمایه‌گذاران خبر داد
مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۹ اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.
بهنام فرامرزیان مدیر حمل‌ونقل و کارنه تیر اتاق ایران از آمادگی این اتاق برای تاسیس کنسرسیوم مشترک حمل‌ونقلی با قزاقستان و راه‌اندازی سرویس رو-رو منظم میان بنادر این کشور و ایران خبر داد.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران‌خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل گفت، بنادر بزرگ اروپایی برای تسهیل صادرات کود روسیه ابراز آمادگی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ