نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.
سفیر عمان در مصر بر آمادگی ایران برای ازسرگیری روابط خود با مصر و حل اختلافات فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای برزیلی در کیپ تاون از آمادگی ایران برای تدوین و امضای برنامه جامع همکاری‌های بلندمدت خبر داد و از وزیر خارجه برزیل برای سفر به تهران دعوت کرد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به بانوان کشور افغانستان گام‌های مهم و تاثیرگذاری بردارد.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر همراهی با طرح بزرگ فروش خودرو توسط وزارت صمت تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران جهت حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
وزیر نیرو گفت: در صورت حصول نتایج موفقیت‌آمیز در برگزاری این گردهمایی، زمینه‌ و مقدمه‌ لازم برای برگزاری اجلاس سران فراهم خواهد شد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: دانشجوی افغانستان که به دلیل تصمیم اخیر طالبان از ادامه تحصیل محروم شده اند، می توانند برای ادامه تحصیل به شهرهای مرزی ایران عزیمت کنند.
وزیر نیرو از آمادگی ایران برای حضور در طرح‌های آبی عراق و اجرای پروژ ه‌های متعدد در این کشور خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش آمادگی این وزارت‌خانه برای انتقال تجربیات شبکه دانش آموزی شاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان زلزله زده سوری را اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایرلند از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور خبر داد.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
وزیر نفت گفت: ما همواره به‌ عنوان یک تولیدکننده عمده نفت و فرآورده‌های نفتی در جهان آمادگی داریم به دور از سیاسی‌کاری به نقش خود در عرضه نفت و افزایش امنیت انرژی در جهان کمک کنیم .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ