مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خطوط دریایی یک ارتباط دو سویه است که باید هر دو طرف آمادگی های لازم جهت برقراری خط مسافری را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
خوان لاپورتا امروز تایید کرد که قصد خرید برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، را دارند.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تسهیل گری در دریافت وثایق بر اساس قانون از جمله اقدامات بانک مرکزی در حمایت از تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه است.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تحقق راهبرد سال جاری با تصمیم و عزم جدی بخش خصوصی انجام می‌شود.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر عزم جدی در اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در کشور تاکید کرد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری نیمی از جلسات کارگروه ملی مدیریت پسماند در دولت سیزدهم، از عزم جدی این دولت در موضوع مدیریت پسماند خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
کامران قاسمپور با هدف قهرمانی در المپیک 2024 پاریس گام به گام پیش می رود و به انتقام از کایل اسنایدر فکر می کند.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
دبیر کمیته هوشمند سازی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه عزم جدی در زمینه هوشمند سازی بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی وجود ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عزم دولت برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی با همراهی مجلس شورای اسلامی جدی است.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
رشت- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می‌شود.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از کاشت و تولید یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می شود.
وزیر امور اجتماعی در دولت پیشبرد امور لبنان گفت که لبنان برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان به چراغ سبز جامعه بین الملل نیاز ندارد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: عزم دولت و شخص رئیس جمهور و اساساً تمامی ارکان حاکمیت نظام برای رسیدگی به وضعیت نخبگان و بهبود شرایط آنان جدی است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ