دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حائری با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهدای پاکدشت برای تولید انرژی پایدار در روزهای اوج مصرف برق امسال، بر لزوم پایداری تولید تمامی واحدهای این مجموعه در دوره پیک تابستان تاکید کرد.
زیمبابوه به دنبال راه اندازی خط تولید تراکتور است و در این راستا صنعتگران ایران برای این همکاری اعلام آمادگی کردند.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استانداردهای جهانی است.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است.
پیشاهنگ گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز روزهای اوج مصرف مشترکان سراسر کشور داشته است.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی داریم تولید قراردادی گوشت قرمز را با در نظر گرفتن قیمت تمام شده به علاوه سود برای عشایر اجرایی کنیم.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به برخورداری کشورمان از دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های بشردوستانه خود و با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده است.
آمادگی کروز برای تحقق شعار سال 1402/ ضرورت توجه به رشد تولید
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.
تراکتورسازی ایران آمادگی راه اندازی خط تولید تراکتورهای ایرانی در زیمباوه را دارد.
وزیر صمت در دیدار با وزیر صنایع زیمباوه گفت: در ذخایر طلا محدودیت داریم لذا زمینه مشارکت برای حضور شرکت‌های ایرانی در زیمباوه برای استخراج و تولید طلا فراهم است.
مدیرعامل صنایع نساجی هلال‌احمر از آمادگی برای تامین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی از تولید ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۲۸ هزار تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.
باهوش، با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
شرکت صنایع نساجی هلال ایران آماده اجرای طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو جهت تأمین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی است.
در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در آینده‌ استانداردهای سختگیرانه‌ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران‌خودرو از هم‌اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم‌سو می‌کند.
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به‌موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای ۹۸ درصد آمادگی نیروگاه‌ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ