رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.
پیشاهنگ گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز روزهای اوج مصرف مشترکان سراسر کشور داشته است.
تمریناتی ویژه با استفاده از عینک‌های خاص؛ داود فنایی شاگردان خود را اینگونه آماده حضور در تورنمنت غرب آسیا می‌کند.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل نیروهای فوریت های پزشکی در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا از سوم خرداد از ۲۱ فرودگاه بین المللی آغاز شده است، از آمادگی کامل پلیس در این رابطه خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقرر شده است به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، در رژه ۲۹ فروردین، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار شود.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
نفر اول تنیس روی میز کشورمان در مورد حضورش در مسابقات سنگاپور توضیح داد.
سرمربی پیکان می‌گوید بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در حق امیر قلعه‌نویی نامردی شده است.
مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی صد درصدی از ساعات ابتدایی امروز برای پوشش ترافیکی در محورهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.
فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تاکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰ "گانه اعلام می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
بابلسر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که نساجی برای بازی های جام حذفی آمادگی کامل دارد، گفت: تیم از نظر روحی و فیزیکی بازسازی شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.
لیونل مسی، ستاره پرافتخار تیم ملی آرژانتین، شرایط بازگشت به میدان را پیدا کرده است.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد زیرساخت‌های لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ