مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر، ممکن است با مخاطراتی مواجه شوید؛ بنابراین هوشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
تمرینات تیم فوتبال اتحاد کلباء پیش از دیدار دوستانه برابر الوصل برگزار شد.
کاپیتان تیم ملی استرالیا آمادگی خود را برای حضور در بازی های این تیم در جام جهانی اعلام کرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
بازگشت تاریخی سوریه به اتحادیه عرب در کنار آمادگی نیروهای انصارالله برای رویارویی با هر احتمالی در سایه تجدید قوای نیروهای دشمن، از محورهای اصلی صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
کاپیتان مس کرمان از آمادگی روحی هم‌تیمی‌هایش برای موفقیت در جدال با پرسپوليس خبر می‌دهد.
حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.
مربی گلرهای روسیه گفت که دو سنگربان تیم ملی این کشور آماده تقابل برابر ایران هستند.
میلاد سرلک برای جدال با سپاهان مشکلی نخواهد داشت و قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی در صورت صلاحدید کادرفنی است.
یک ژانرال آمریکایی مدعی شد که متحدان این کشور در آسیا می توانند در برابر رقبای این کشور در این قاره بایستند.
مهاجم اهل مالی سرخپوشان با پشت سر گذاشتن مصدومیت از آمادگی نسبی برای حضور در جدال این هفته برخوردار است.
آتش‌نشانی تهران با هلال احمر برای افزایش آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات در مدارس همکاری می کنند.
تیم استقلال ظهر امروز در دیدار دوستانه‌ای که در برابر تیم هوادار در زمین خیریه عمل انجام داد، با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
مهاجم باتجربه تاتنهام توانست در دیدار امشب این تیم برابر لیدز یونایتد گلزنی کند.
آزمون در بازی برابر اشتوتگارت در فهرست لورکوزن قرار نگرفت تا ثابت شود که هنوز به شرایط بازی نرسیده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که تیمش برای دیدار سرنوشت ساز برابر چین حداکثر آمادگی ذهنی، جسمی و تاکتیکی را به دست آورده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که تیمش برای دیدار سرنوشت ساز برابر چین حداکثر آمادگی ذهنی، جسمی و تاکتیکی را به دست آورده است.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ