سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان گفت: در این حمله، ۴ تروریست معاند با پوشش ارباب رجوع درب کلانتری آمده بودند
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
اصفهان - سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌ پور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان منصوب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران پلیس خودرو مسروقه در محور شوشتر به اهواز شناسایی شد، گفت: با توجه به اخطار‌های مکرر ماموران انتظامی، سارق خودرو به ایست پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حکمی، سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان به سمت فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.
دادگاه نظامی استان سیستان و بلوچستان، ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی سابق چابهار را به ۱۵ ماه حبس تعزیری و انفصال از خدمات دولتی و عمومی محکوم کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
تبریز- فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آنها در هم شکسته‌ایم و در برابر آماج دشمنان ایستاده‌ایم.
تبریز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در درگیری خانوادگی مسلحانه در تبریز خبرداد.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
تبریز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در درگیری خانوادگی مسلحانه در تبریز خبرداد.
فرماندار سمیرم در مورد خبر ترور فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: این خبر در فضای مجازی منتشر شد که کاملاً شایعه است و تکذیب می‌شود و فرمانده انتظامی شهرستان در سلامت کامل است.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.
با حضور مسئولان کشوری و استانی، فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
زاهدان- شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند.
سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیروهای مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۳۵ اراذل و اوباش در تبریز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ