با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران‌خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
بازیکنان استقلال برای برگزاری آخرین مسابقه تدارکاتی خود قبل از شروع فصل جدید آماده شدند.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
تمرینات تیم فوتبال اتحاد کلباء پیش از دیدار دوستانه برابر الوصل برگزار شد.
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در آینده‌ استانداردهای سختگیرانه‌ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران‌خودرو از هم‌اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم‌سو می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ