دبیرکل سازمان ملل گفت، بنادر بزرگ اروپایی برای تسهیل صادرات کود روسیه ابراز آمادگی کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوکراین مدعی شد که بنادر روسیه در دریای سیاه یک «تهدید نظامی» برای کشتیرانی هستند!
مدیرعامل با اشاره به سهم ۸۰ درصدی سوانح بندری در حوزه ترافیک جاده‌ای، اظهار داشت: عمده حوادث ترافیکی در بنادر ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات است.
ساری- انبارهای بنادر مازندران به محل دپوی نهاده و ذرت‌های فاسد و آلوده‌ای تبدیل شده که به دلیل ترک فعل بخش‌های مختلف، قابلیت مصرف دامی را از دست داده اند.
اهواز- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با صدور حکمی «جلیل اسلامی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.
نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم بازنگری تعرفه‌های بندری در شورای عالی ترابری کشور به منظور جلوگیری کاهش سرمایه گذاری در بنادر تاکید کرد.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی گفت: در بخش بنادر و سازه های بنادر بومی سازی صورت گرفته است.
منابع عبری از حملات جدید سایبری علیه اماکن حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
وزارت دفاع ترکیه می گوید نزدیک به نیمی از غلات صادر شده از طریق بنادر اوکراین از کشورهای اروپایی سر درمی آورد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: باتوجه به استقبال نوروزی از مجموعه‌های بندری، این سازمان در سال ۱۴۰۲ با جدیت بیشتری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری  حمایت خواهد کرد.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: به واسطه زیرساخت‌های مطلوب، بنادر خوزستان ظرفیت اقتصادی مطلوبی در زمینه افزایش حجم ترانزیت کالا دارند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی این سال‌ها ظرفیت عملکرد بنادر کشور از ۱۹ میلیون تن به ۲۷۰ میلیون تن رسیده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.
حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن مدیریت زیست محیطی بنادر تجاری کشور در جنوب و شمال کشور توسط سازمان محیط زیست خبر داد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش برای پیشرفت اهداف سازمان در کنار تعیین اولویت‌ها با همراهی کارکنان این مجموعه و انجام درست وظایف محوله محقق می‌شود.
مرتضی سالاری از آمادگی بنادرغرب استان برای ایجاد پایانه‌های ترانزیتی خودرو،گردشگری دریایی و ترمینال‌های مکانیزه مواد معدنی و واگذاری بنادر کوچک در قالب قرارداد BOT توسط سرمایه‌گذاران خبر داد
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر شمالی ایران باید به عنوان یک بازار جدید مورد توجه جدی واقع شود.
نماینده آمریکا در امور یمن که در منطقه به سر می برد، در ادعایی مضحک مدعی شد: انصارالله بنادر نفتی را هدف قرار ندهد!
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: باتوجه به شرایط روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیرهای حمل بار رخ داد، حجم تقاضا برای صادرات به این کشور با رشد مواجه شد
بنابر گزارش‌ها ۴ کشور مهم اروپایی با تنش آبی فزاینده و روند کاهشی منابع آبی مواجه هستند.
آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس از اتصال بنادر آبادان و بندر سیبه بصره عراق از طریق ایجاد یک خط آبی جدید خبر داد.
سارباناندا سونوال وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه های هند در صدر یک هیات بلند پایه به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ