بر اثر حمله موشکی ارتش روسیه به شهر کراماتورسک در استان دونتسک اوکراین ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام تجهیزات ارتش اوکراین در جریان حمله بالگردهای ارتش این کشور منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام یک خودروی جنگی زرهی نیروهای مسلح اوکراین درشهر زاپوروژیه را منتشر کرد.
دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
تصاویری واضح از لحظه حمله پهپادی اوکراین به محل اقامت پوتین رئیس جمهور روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
منابع محلی روسیه از اصابت سه فروند پهپاد اوکراینی به پنجره های منازل و خودروهای ساکنان شهر بلگورود خبر دادند.
معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در اجلاس آلمان با اشاره به تصاویری از اجساد در خیابان‌های «بوچا» و «تعرض جنسی به دختر بچه‌ای چهار ساله به دست یک سرباز روس» گفت: اقدامات آن‌ها حمله به ارزش‌های مشترک ما، حمله به بشریت مشترک ماست. این وحشیانه و غیر انسانی است.
گروهی از نیروهای ویژه روسیه مواضع شبه نظامیان اوکراینی را مورد حمله قرار دادند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
وزارت دفاع روسیه از حمله موشکی اوکراین به بیمارستانی در شهر نوویدار خبر داد.
یک روز پس از حمله راکتی روسیه به یک مجتمع مسکونی در شهر دنیپرو در اوکراین، مقامات این منطقه روز یکشنبه گفتند که حداقل ۲۹ جسد را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.
تصاویری از ارتش اوکراین منتشر شده که به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حمله شیمیایی این کشور علیه نیروهای روس را دامن زده است.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
حمله موشکی به ساختمان اداره راه آهن در دونتسک اوکراین که به روسیه الحاق شده خساراتی بر جای گذاشت.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه پرتاب خمپاره توسط ارتش خود را به سمت مواضع نیروی‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
یک زن ساکن روسای کوشوهوم در زاپوریژیا اوکراین بر اثر حمله موشکی روسیه جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ