دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
رودریگو، ستاره رئال مادرید، تصویری در کنار کیلیان امباپه منتشر کرد که موجی از هیجان و شایعات جدید را به راه انداخته است.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
جاده چالوس یا جاده ۵۹ به همان اندازه که دیدنی و هیجان انگیز است، لقب خطرناک‌ترین جاده ایران را نیز یدک می‌کشد. اگر راننده با احتیاطی نباشید، عبور از جاده‌های پرپیچ و خم و باریک چالوس احتمالا برای شما خطرناک خواهد بود.
گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
IBM می‌گوید Watsonx مجموعه‌ای از مدل‌های تمرینی با داده‌های قابل ارزیابی گوناگون را ارائه می‌کند. برای مثال، می‌توان به داده‌هایی درزمینه تغییرات اقلیمی به‌منظور کمک به سازمان‌های مختلف پیرامون فجایع طبیعی دسترسی داشت. این شرکت در همین زمینه مشارکتی با ناسا داشته است تا با استفاده از یک مدل مبنایی زمین-فضایی (GeoSpatial) تصاویر ماهواره‌ای را به نقشه‌هایی با قابلیت ردیابی تغییرات حاصل از فجایع طبیعی و تغییرات اقلیمی تبدیل کند.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.
با این که ریشه اکثر موجودات اساطیری در فکر، خیال و خلاقیت انسان‌هاست؛ اما برخی از آن‌ها با الهام از موجودات مختلف طبیعت به وجود آمده‌اند و به همین جهت انسان‌ها می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با آن‌ها برقرار کنند؛ بنابراین ترس و هیجان عموما نخستین پاسخ بشر به شنیدن برخی داستان‌ها در خصوص موجودات افسانه ای‌ست!
فیونا سادمن، علاقه‌مند به حیات وحش که این منظره هیجان‌انگیز را در پارک ملی کروگر از نزدیک شاهد بوده است، می‌گوید: از ناکجاآباد، یک عقاب قهوه‌ای بزرگ به سمت جاده جلوی خودرو من روی زمین نشست و آفتاب پرست را با دقت زیر نظر گرفت. انگار در حال فکر کردن و طرح یک نقشه بود.
جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار شد بار دیگر نشان داد که فوتبال پرطرفدارترین ورزش در جهان است که مردم را حول یک هیجان دور هم جمع می‌کند. در عکس‌های جمع آوری شده مشاهده می‌کنید که چگونه فوتبال با شور و شوق در نقاط مختلف جهان بازی می‌شود.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ