وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام تجهیزات ارتش اوکراین در جریان حمله بالگردهای ارتش این کشور منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
نائب رئیس شورای امنیت روسیه به ناتو درباره هدف قرار دادن خاک روسیه هشدار داد.
پهپاد شناسایی ائتلاف متجاوز سعودی بیمارستان مقبنه واقع در شهر البرح در استان تعز یمن را هدف قرار داد و به تجهیزات و خودروهای موجود در آن آسیب وارد کرد.
سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک تروریستی داعش در سوریه شد!
همانطور که در ویدئو و تصویر فوق (کادر آبی) مشخص است زرهپوش در فاصله ۱۳۸۵ متری بوده که مورد هدف قرار گرفته است. و ویدئو فوق از دید کانال حرارتی توپچی SOSNA-U بوده که بروی پنل فرمانده تانک به نمایش در آمده است.
ورامین- وزیر کشور گفت: دشمن با هدف قراردادن زنان در اغتشاشات اخیر در پی نیل به اهدف خود بود.
در روزهای اخیر جوانان فلسطینی با استفاده از مواد منفجره خسارات زیادی بر صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند ؛ که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک القاعده در سوریه شد!
گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومتی در کرانه‌باختری، درباره هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه العین در نابلس، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
لحظه هیجان‌انگیز هدف قرار دادن تانک T-۷۲ متروک و رها شده روسی به وسیله پهپاد انتحاری را ببینید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر در این زمینه گفت: متأسفانه کشور‌هایی که بزرگترین صادرکننده تسلیحات و تجهیزات به یک طرف جنگ هستند مایلند با دامن زدن به خبر‌های کذب و جعلی افکار عمومی جهانی را دچار گمراهی و خطا کنند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از هدف قرار دادن مرکز عملیات اوکراین از سوی نیروهای ارتش این کشور خبر داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
تورم در کنار تاثیرگذاری بر مسکن، خودرو و … جامعه افراد دارای معلولیت را هم هدف قرار داده. تورمی که همه‌ساله تجهیزات توانبخشی را تحت‌تاثیر قرار داد تا گرانی این تجهیزات مشکل دیگری برای افراد دارای معلولیت شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین می تواند با موشک اندازهای هیمارس بخش اغلب اهداف روسیه از جمله اهداف در شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
فیلم لحظه هدف قراردادن جوان‌فلسطینی توسط نیروهای صهیونیست در اردوگاه الجلزون را مشاهده می‌کنید.
شخصیت های عشایری استان دیاله عراق تاکید کردند که حشد شعبی سنگ بنای ثبات و امنیت عراق است و هدف قرار دادن آن با هماهنگی برخی طرف‌های خارجی صورت می گیرد.
یک مقام سابق ارتش آمریکا معتقد است کشورهای غربی باید به اوکراین برای حمله مستقیم به خاک روسیه کمک کنند.
نیروگاه اتمی زاپوریژیا که بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا محسوب می‌شود، حدود بیست درصد از برق اوکراین را تأمین می‌کند. دولت اوکراین مدعی است روس‌ها در حال قطع برق نواحی تحت کنترل کی‌یف و اتصال برق این نیروگاه به کریمه هستند که تحت کنترل روسیه قرار دارد.
بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ