یک زن ساکن روسای کوشوهوم در زاپوریژیا اوکراین بر اثر حمله موشکی روسیه جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
تصاویری از حملهٔ موشکی ارتش روسیه به تانکهای اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
خودورهای زرهی «کبری ۲» که متناسب با نیازمندی های نیروهای مسلح ترکیه ساخته شده است، می توانند در عملیات مختلف برای شناسایی، حمل پرسنل، پرتاب موشک و آمبولانس مورد استفاده قرار گیرند.
برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد در حمله موشکی به منطقه «رخووت» در  جنوب تل‌آویو یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد جدید با نام "هواسونگ-۱۸" را با هدف تقویت قابلیت ضد حمله هسته‌ای این کشور آزمایش کرده است.
بر اثر حمله موشکی ارتش روسیه به شهر کراماتورسک در استان دونتسک اوکراین ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.
یک گردشگر آمریکایی پس از حمله به مجسمه عیسی مسیح در کلیسای بیت المقدس فریاد زد: شما نمی‌توانید در اورشلیم بت داشته باشید، اینجا یک شهر مقدس است.
انتشار تصاویری از محموله هدف قرار گرفته شده در منطقه مرزی البوکمال، فریبکاری مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساند.
وزارت دفاع روسیه از حمله موشکی اوکراین به بیمارستانی در شهر نوویدار خبر داد.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
حمله موشکی به ساختمان اداره راه آهن در دونتسک اوکراین که به روسیه الحاق شده خساراتی بر جای گذاشت.
کره شمالی با انتشار تصاویری از آزمایش‌های موشکی اخیر اعلام کرد که این رزمایش شبیه‌سازی حمله به آمریکا و کره جنوبی بود.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد که در ادامه وضعیت باند فرودگاه حلب را بعد از این حمله موشکی مشاهده می‌کنید.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
تصاویر از لحظه حمله دقیق موشکی به پایگاه نظامی ترکیه در عراق را مشاهده می‌کنید.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ