برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اوکراین از وقوع انفجارهایی در مناطق گسترده‌ای از این کشور خبر می‌دهند.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
مقامات محلی در لوهانسک می‌گویند ارتش اوکراین بامداد امروز مناطقی در این استان را موشک‌باران کرده که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند موشکی که جنوب تل‌آویو را هدف قرار داده مجهز به فناوری دقیق بوده و از تمام سامانه‌های پدافندی این رژیم عبور کرده است.
در موج جدید رگبار موشکی نیروهای مقاومت به سمت اراضی اشغالی، تل‌آویو هم هدف قرار گرفت.
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به قدرت موشکی ایران، رژیم‌صهیونیستی را سگی توصیف کرد که فقط پارس می‌کند.
در جریان حمله موشکی شامگاه امروز به دو پایگاه غیر قانونی ارتش ترکیه در شمال حلب، شماری از نظامیان ارتش ترکیه به شدت مجروح شدند.
دو منبع اطلاعاتی غربی که نامی از آن‌ها برده نشده است گفتند حمله موشکی بامداد امروز پایگاه موشکی T۴ که در غرب شهر باستانی پالمیرا واقع شده است و فرودگاه الضبعه نزدیک شهر القصیر در مرز لبنان را هدف قرار داده است.
منابع خبری اعلام کردند که موشک های رژیم صهیونیستی اهدافی را در اطراف شهر حمص بمباران کردند.
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد.
شبکه المیادین از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه دیر الزور سوریه خبر داد.
رژیم صهیونیستی شب گذشته با چند موشک ساختمانی مسکونی را در منطقه کفرسوسه در جنوب دمشق هدف قرار داد.
منابع رسانه ای از حمله موشکی اوکراین به شهر مرزی بریانسک روسیه و به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر خاک اوکراین خبر دادند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای موسوم به "ائتلاف ضد داعش" به سرکردگی واشنگتن در پایگاه روستای "الخضراء" در سوریه هدف موشکی قرار گرفته است.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
نیروهای ترکیه در پایگاه زلیکان در منطقه بعشیقه در شمال شرق موصل مرکز استان نینوای عراق مستقر هستند. دولت و مقام‌های عراقی تاکنون بارها از ترکیه خواسته‌اند که به اشغالگری خود در شمال عراق پایان داده و نیروهای خود را خارج کند.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
ارتش اوکراین مرکز شهر خرسون را با دست کم با ۵ موشک‌ آمریکائی هیمارس هدف قرار داد.
در دور جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین، شهر تل آویو و برخی دیگر از شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ