هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود کره‌های Klerksdorp باعث ایجاد نظریه‌های مختلفی شده است که در تلاش برای توضیح منشأ و هدف آنها هستند. یک فرضیه نشان می دهد که آنها نتیجه فرآیندهای زمین شناسی طبیعی مانند بتن ریزی هستند که در آن مواد معدنی در اطراف یک هسته رسوب کرده و جامد می شوند.
از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.
گاهی این رفتار کاملا عمدی است و در نتیجه کمبود کلسیم روی می‌دهد. در میان گوزن‌ها و دیگر سم‌داران خوردن استخوان برای تامین کلسیم دیده شده است.
گروه بازسازی چهره اندازه لب‌ها، موقعیت چشم‌ها، جای گوش‌ها و اندازه جلوی بینی را به شکلی دقیق بازسازی کردند. آن‌ها برای به دست آوردن نتیجه دقیق از سی‌تی‌اسکن جمجمه افراد زنده نیز بهره گرفته‌اند.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.
درباره کبرای سفید هم جهش ژنتیکی باعث فقدان رنگدانه ملانین و در نتیجه سفید رنگ شدن آن شده است. حیواناتی با این شرایط مو، پر یا پوست سفید و در برخی موارد چشمان صورتی دارند.
برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.
محققان موفق شدند تا دو نتیجه به دست بیاورند که هر دو مرد جوانی با بینی و لب‌های پهن را به تصویر می‌کشد. یکی از تقریب‌ها شامل مو و ابرو است و دیگری زوزو را با چشمان بسته و بدون مو نشان می‌دهد.
زلزله هفت و چهاردهم ریشتری جنوب ترکیه و شمال سوریه موجب خسارت زیادی در دو کشور شده است. شماری از ساختمان های استان های حماه، لاذقیه و حلب و جندیرس در نتیجه شدت زمین لرزه ویران شده است.
تصویر مارپیچ آسمانی، نتیجه به فضا فرستادن ماهواره‌های جی‌پی‌اس نظامی است که چندی پیش با موشک کمپانی اسپیس ایکس به فضا فرستاده شدند.
یک عقاب کنجکاو که احتمالاً به فناوری علاقه داشته است با دزدیدن پهپاد یک عکاس، از خود عکس سلفی گرفت!
بومیان استرالیا از قرن‌ها پیش با مشاهدات خود به این نتیجه رسیده‌اند که فایرهاوک یا شاهین آتشین، چوبی نیم‌سوخته یا شعله‌ور را با منقار یا چنگالشان به مکان‌های دیگر برده و اینگونه آتش‌افروزی می‌کنند.
از این ترفند استفاده کنید بدون اینکه دوستتان ببیند شما دارید انجام می‌دهید. سپس اجازه دهید خود موز را پوست کند و ببینید که از قبل بریده شده بیرون آمده است. آن‌ها فکر می‌کنند که شما یک ترفند جادویی انجام داده اید!
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در رده نوجوانان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ