دبیر شورای نگهبان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: برنامه‌ریزی‌های شده تا هم‌زمان با دهه فجر ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز به بهره‌برداری برسد.
رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش‌های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
آبادان- به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، رژه بسیج دریایی با حضور سردار تنگسیری در اروندرود برگزار شد.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
معاون قضایی قوه قضاییه جزییات این عفو و بخشش گسترده که شامل ده‌ها هزار نفر می‌شود را تشریح کرد.
۱۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته بود و قرار بر این بود که به‌مناسبت دهمین سالگرد پیروزی انقلاب ویژه‌نامه متفاوت از آنچه هر سال در دهه فجر منتشر می‌شد، به رشته تحریر درآید.
رئیس جمهور وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تذکر ایام مهم و نماد و نمودی برای گم نکردن راه توصیف و تصریح کرد: اقدامات ستاد مرکزی دهه فجر مصداق جهاد تبیین است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
کاشمر ـ فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان در دهه ‏فجر در این شهرستان خبر داد. ‏
ایرانسل به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
داریوش امانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با ۱۳۰هزارو ۷۵۶.۴ میلیاردریال اعتبارهزینه شده وبا ۲۰۶ هزارمیلیارد ریال ارزش ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۰ هزار مراسم به مناسبت دهه فجر خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای پویش «پرچم افتخار» به‌مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب خبر داد و گفت: المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی رونمایی خواهد شد.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر تنها نباید به افتتاحیه‌ها ختم شود، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با رفتار خود باعث شوند مردم طعم واقعی خدمت را حس کنند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.
شعار محوری و عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مراسم‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.
21 طرح همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات ما در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.
مدیر عامل شرکت راه آهن از افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ