سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر تنها نباید به افتتاحیه‌ها ختم شود، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با رفتار خود باعث شوند مردم طعم واقعی خدمت را حس کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال در مورد برنامه‌های آماده سازی این تیم تا جام جهانی را اعلام کرد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به اینکه دهه هشتادی‌ها در آمار ازدواج پیشی گرفته‌اند، گفت: مراکز انتخاب همسر برنامه‌هایی برای دهه شصتی و هفتادی‌ها دارند.
امروز محمود فکری به جلسه هیئت مدیره باشگاه هوادار رفت و اهداف و برنامه‌های این تیم تهرانی مورد بحث قرار گرفت.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه ما نباید برنامه‌های قبلی توسعه کشور را نیمه تمام رها کنیم، گفت: برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور در دولت‌های مختلف به خوبی اجرایی نشده است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارای ابهام است و وی باید برنامه‌های خود را شفاف و روشن ارائه کند.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ویژگی برنامه‌های وزیر پیشنهادی در اجرای سند تحول بنیادین این است که تمام برنامه‌های وی مستند به سند تحول است.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
نخست‌ وزیر روسیه امروز در سفر به چین قرار است با مقامات پکن از جمله «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات برنامه‌های دهه کرامت را تشریح کرد.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.
انسیه خزعلی در مورد رشد بی‌رویه طلاق و کاهش ازدواج در کشور گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان طلاق و ازدواج در سال‌جاری نداریم اما امیدواریم با در نظر گرفتن حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشیم؛ البته برنامه‌ای به عنوان مشاوره رایگان برای تغییر آمار طلاق ارائه شده است.
رئیس هیئت کشتی استان فارس با بیان اینکه، بیش از سه دهه در عرصه این ورزش پرطرفدار حضور داشته است، احیای کشتی رده پایه در همه رشته‌ها و بدون نگاه جنسیتی را از برنامه‌های تیم جدید مدیریتی این هیئت بر شمرد.
عباس کاظمی، دانشیار موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی» با بیان اینکه جامعه ایرانی از سیاسی شدن نسل‌های دهه هفتاد و هشتاد شگفت‌زده شده است، تاکید کرد: دهه هشتادی‌ها نسل گوشی‌های هوشمند هستند، در بازی‌های یارانه‌ای کار تیمی، گروهی و تعاملی را می‌آموزند و به همین دلیل در بزنگاه‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند و برخلاف دهه۶۰ با برنامه‌های تلویزیونی بیگانه هستند و حتی بسیاری از چهره‌های سیاسی را هم نمی‌شناسند. این نسل را می‌توان نسل no tv خواند.
پروفسور "نیلز بونفلد" دانشمند علوم اجتماعی و محیط زیست در دانشگاه استرلینگ بریتانیا می‌گوید:"اگرچه این مفهوم برای چندین دهه وجود داشته، اما تفاوت در حال حاضر توانایی ساخت نظریه بازی در الگوریتم ها، بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر رایانه برای کاربرد گسترده‌تر آن است. این امر به ویژه در عصر داده‌های بزرگ صدق می‌کند".
در سفرهای تربیتی علوی، هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مدت ۳ روز به اردوگاه لواسان رفته و برنامه‌های تفریحی و معرفتی را تجربه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ