شعار محوری و عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای این هفته انتخاب می‌کند تا فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای ۴ تا ۱۰ اکتبر برگزار می‌شود، حول این محور برنامه‌ریزی شود.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » در سراسر کشور آغاز شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور پرشور مردم روزه‌دار، مسئولان لشکری و کشوری با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.این مراسم همزمان با تهران، در بیش از یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان برگزار شد
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » در سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور پرشور مردم روزه‌دار، مسئولان لشکری و کشوری با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.این مراسم همزمان با تهران، در بیش از یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان آغاز شده است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با مدیران ستادی و استانی بر ادامه دستاوردهای حوزه زندانبانی به‌ویژه اشتغال‌زایی برای زندانیان در تحقق شعار سال تأکید و اولویت‌های اجرایی سال جاری را تبیین کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نقشه صهیونیست‌ها مبنی بر بی احترامی به مسجد الاقصی توهین به تمام مسلمانان جهان به شمار می‌رود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
فرمان چرخ عقب یا فرمان ۴ چرخ، توانایی هدایت محور عقب، به طور کلی به میزان کمتری نسبت به چرخ جلو و ایجاد شعاع چرخشی دقیق‌تر است.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
امسال شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شد تا بار دیگر انتظامی کل کشور همراهی مردم در تامین نظم داخلی کشور را یادآور شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با محوریت تحقق شعار سال در مهرماه سال جاری در تهران خبر داد.
دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در اولین نشست استانی کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین حسینی گفت: محصولات فرهنگی با محوریت شعار سال اربعین در حال آماده سازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ