خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: شاخص‌های بنیادی بازار و چشم‌انداز سودآوری شرکت‌ها و صنایع بورسی چشم انداز مناسبی است. برای رفع نااطمینانی‌ها و پیش‌بینی پذیر کردن و همچنین افزایش امید و اعتماد بین فعالان بازار، رئیس جمهور دستوراتی را صادر کرده‌اند و رسما اعلام شده که فضای باثبات و پیش‌بینی پذیری بین فعالان بازار ایجاد شود.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال در مورد برنامه‌های آماده سازی این تیم تا جام جهانی را اعلام کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی‌گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی با حضور مدیر پر نفوذی مانند مخبر، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.
پس از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، برنامه تیم ملی تا رقابت‌های رنکینگ مجارستان مشخص شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که دولت در سال جاری برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان و آرد خبازی ندارد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق ارتش از اعلام برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
وزارت اقتصاد و محافظت از اقلیم آلمان، هفته گذشته اعلام کرد که برنامه‌های حمایتی خود را برای گسترش تجارت با ایران به خاطر «وضعیت بسیار جدی ایران» لغو کرده است. روشن است که مقصود از «وضعیت بسیار جدی» اعتراضات ماه‌های گذشته است که در کنار حمایت ایران از روسیه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه این جمعیت برای شب یلدای 1401 پرداخت.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
ماه گذشته پوتین برای افزایش تعداد نیرو‌ها بسیج محدود اعلام کرد، کاری که او اصرار داشت که انجام نخواهد داد. در همین حال، تحریم‌ها همچنان اقتصاد روسیه را به تحلیل می‌برد.
برنامه‌ها، نشست و جشنواره‌های هفته گردشگری اعلام شد. نواختن زنگ گردشگری، جشنواره جغوربغور، آیین غباررویی گلزار شهدا، جشنواره برداشت انار و سوگواری ائمه از جمله این برنامه هاست.
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، واقعی شدن سامانه اعلام وضعیت سرمایه گذاری خارجی در کشور را از برنامه‌های مهم دولت برای تقویت سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برشمرد.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.
مجمع مدرسین‌ومحققین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: چرا در دولت سیزدهم که با سایر نهادهای انتخابی و انتصابی هم‌دست و همسو بود و با این که وعده های زیادی در برنامه‌های تبلیغاتی داده بود، نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی شدت گرفته است؟ / دو پدیده زشت و ناهنجار فقر و غنا در نظام اقتصادی نمایان شده و تورم فاحش بر معیشت مردم سایه انداخته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ