سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تابستانه مهارت در مدت سه دوره تابستانه با ظرفیت ۲ میلیون نفر اجرایی می‌شود.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
­دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: به برندگان طرح جایگزینی خودرو فرسوده مهلت ۲ ماهه برای نام نویسی در سامانه نوسازی (nnhk.ir) داده شده است.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
دو طرح اولویت‌دار و راهبردی «توسعه نظامات بانکی بین المللی» و «تامین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ۷۲۲ زندانی در قالب اجرای طرح ۲ ساله نذر هشتم ویژه آزادی زندانیان بدهکار نیازمند، در استان آزاد شدند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته، با نرخ ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا قبل از راه اندازی شبکه شاد در جایی که دانش آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه اندازی شاد روزانه فقط ۲ میلیون سوال پاسخ داده می‌شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از احیا، بازسازی و مرمت ۲ هزار رشته قنوات در طرح آبخیز تا جالیز تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون واحد انواع ارز خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ