اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدیشهر - رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر از احیای ۱۰ هکتار جنگل های مخروبه این شهرستان خبر داد و گفت: یک و نیم میلیارد ریال هزینه این طرح شده است.
طرح پژوهشی «شناسایی، گردآوری و مستندسازی داده‌های ۱۰ گونه زبانی در خطر استان سیستان و بلوچستان» انجام شد.
به گفته یک خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه میلان ایتالیا در حال تدارک یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی است.
گرگان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی، میزبان برنامه‌های بهسازی و شاداب سازی است.
فقط ۱۰ روز تا آغاز اجرای طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق مشترکان خانگی باقی مانده است .
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص اجرای طرح «هر ایرانی، یک یتیم» گفت: حامیان مالی می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این طرح مشارکت و از ایتام و محسنین حمایت کنند.
اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رشد تولید را باعنایت به نام‌گذاری سال نوازسوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته معامله شد.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و ابخوان داری را در دستور کار دارد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های هفته پژوهش و فناوری از معرفی ۱۰ طرح تحقیقاتی مشترک از جانب ۱۰ کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.
رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی درآمد سرانه هر ایرانی و زیر خط فقر بودن ۱۰ میلیون نفر، گفت که عدم تدوین واقعی و درست برنامه هفتم، فرصت بازیابی اقتصاد را از بین می‌برد.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
طرح توسعه مانع زدایی از صنعت برق که این روزها به مرحله تصویب نزدیک تر شده، موجب می شود تعرفه برق تاسیسات گردشگری از جمله بوم گردی ها به دلیل صنعتی شدن ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: از چهار میلیون مسکن وعده داده شده توسط دولت، چهار صد هزار واحد سهم خراسان رضوی شده است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ در طرح سوت‌زنی ابتدا حمایت‌های قانونی برای تهدیدات احتمالی که متوجه افشاگران فساد می‌شود چه از نظر امنیتی و چه از نظر حقوقی و چه از نظر اداری در نظر گرفته و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به‌ روز گذشته ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ