داریوش امانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با ۱۳۰هزارو ۷۵۶.۴ میلیاردریال اعتبارهزینه شده وبا ۲۰۶ هزارمیلیارد ریال ارزش ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چالوس- آرزوی مازندران برای اتصال به پایتخت در حالی با افتتاح نصف و نیمه آزادراه تهران - شمال محقق شد که این استان همچنان از سبد توسعه بزرگراهی و آزادراهی محروم مانده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری ۱۹۹ واحد مسکونی از مجموعه پروژه‌های در دست اقدام بافت‌های فرسوده استان اصفهان خبر داد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رییس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رئیس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح میدانگاه جهاد از اجرای معماری ایرانی ـ اسلامی پروژه‌های شهری خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه همه پروژه‌های شهر را فعال کرده‌ایم، گفت: ۱۲ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه شرقی و غربی خط ۴ مترو، حدود ۳۰ درصد به جمع مسافران کنونی این خط پُر مسافر افزوده شود.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار اطلاعیه‌ای، بر سیاست دولت سیزدهم مبنی بر اجتناب از کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های فاقد مجوز ارزیابی زیست محیطی تاکید کرد.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: انتظار ما این است که پروژه‌ها هرچه سریعتر افتتاح شوند و انقلابی بودن لازمه اش کار درست و منطقی انجام دادن است.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به نقش‌آفرینی تاریخی کارخانه سیمان ری در پروژه‌های عمرانی کشور گفت: روز شنبه فاز اول موزه سیمان ری افتتاح می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
جدیدترین پروژه‌های تولید، نگهداری و تأمین زنجیره ارزش زعفران توسط ستاد اجرایی فرمان امام افتتاح شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان می‌بینند که پروژه‌های گذشته و متوقف مانده اکنون افتتاح می‌شوند.
همزمان با مراسم گرامیداشت هفته دولت در وزارت ارتباطات پروژه‌های ۵G همراه اول در تبریز، اهواز و کیش افتتاح شد.
آیین افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در وزارت ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند تا با این افتتاح‌ها سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا کند.
وزیر نیرو گفت: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آب‌رسانی به صورت گسترده در سه بخش به مرحله اجرا رسیده و این پروژه‌ها پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار تهران از افتتاح پروژه‌های بزرگ مقیاس شهری در شنبه هر هفته تا دهه مبارک فجر خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در گذشته عادت اشتباهی وجود داشت که در بستر آن پروژه ها با تعلل افتتاح می‌شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ