رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۰ هزار مراسم به مناسبت دهه فجر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که در حملات به بندر اودسا بسیاری از غلات صادراتی این کشور از بین رفته است.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: تا پایان امسال نیز با وارد مدار شدن ۴۰ حلقه چاه دیگر، ۶۰ هزار بشکه به تولید نفت از آزادگان افزوده خواهد شد.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با نساجی مازندران درحالی با برتری تیم قرمزپوش تراکتور به پایان رسید که حضور ۶۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه تبریز یکی از نکات اصلی این دیدار بود.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در فروردین سال جاری بیش از ۶۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای استان خارج شدند.
اندیمشک- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
کشور ترکیه میزبان بیش از ۳.۵ میلیون آواره سوری است.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
معاون مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه می گوید امدادرسانی به زلزله زدگان بر ساخت خانه های موقت متمرکز است.
وزیر کشور گفت: سالانه ۶۰ هزار نفر به علت تصادفات به جمعیت معلولان کشور افزوده می‌شود.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
نرخ بهای خدمات باغ پرندگان با حداکثر آرا موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.
یک کشتی حامل غلات ارسال شده از سوی روسیه، وارد یکی از بنادر مصر شد.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
مهدی پازوکی گفت که منضبط ترین دولت، دولت اصلاحات بوده است. شاخص های اقتصادی بیانگر آن است که بهترین برنامه بعد از انقلاب، برنامه سوم بوده که بالغ بر ۶۰ درصد اهداف آن تحقق یافته است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون بیشتر به برگزاری نمازهای جماعت اختصاص می‌یابد و تأثیر چندانی روی روند ما ندارد و کمبودهای فعلی را پوشش نمی‌دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه ۶۰ هزار معلول به علت تصادفات و سوانح در سطح کشور به جمعیت زیر پوشش این سازمان افزوده می‌شود.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۶۰ هزار تن تولید پنبه به عنوان محصول استراتژیک از مزارع شمال استان اردبیل آغاز شد.
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.
منابع فلسطینی از حضور ۶۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی و یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند.
رئیس سازمان برنامه ضمن اشاره به برداشت ۶۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی توسط دولت قبل، گفت: ۵۳۴ هزار میلیارد تومان مجموع اصل و سود اوراقی است که سررسید آن‌ها در طول دولت ۱۳ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ