معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
رئیس جمهور گفت: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما دنبال کاهش بار بیماری ها، اصلاح رفتارهای آموزشی و پژوهشی و بهره وری آموزشی و پژوهشی هستیم در تمام این ها می توان از شبیه سازی استفاده کرد.
مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.
سلطانی ادامه داد: «تبعات رکود کاملاً مشخص است؛ از یک سو ما با کاهش قدرت خرید مردم روبرو هستیم که ناشی از نابرابری میزان افزایش تورم و شاخص‌هایی مانند نرخ ارز در برابر افزایش سالانه حقوق و دستمزد است، از سوی دیگر با وقوع چنین پدیده‌ای تقاضا در بازار با کاهش روبرو می‌شود که این موضوع باعث تعطیلی دومینو وار واحد‌های تولیدی و همچنین کارخانجات را به دنبال دارد که به تبع آن نیز بیکاری گسترده را رقم خواهد زد.»
دارنده مدال طلا و نقره مسابقات گرند پری مراکش در پارادوومیدانی گفت: با وجود این که در این مسابقات در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر دو مدال طلا و نقره برای استان همدان کسب کرده‌ام، اما همیشه مورد بی‌توجهی مسئولان ورزش این استان قرار گرفته‌ام.
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
مدافع باتجربه ایرالکو کنایه سنگینی به سرمربی استقلال زد.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ