سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
باقری بنایی گفت: مطالعات برخی سد‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند با عجله انجام شده و اکنون یکی از دردسر‌های ما در کشور همین سد‌ها هستند که باعث شده در بالادست رود‌ها که کشت دیم داشتند آبی شوند و پایین دست به آب زیرزمینی روی آورده‌اند.
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: امکانات ما در حد تیم ششم دنیا نیست و برهمین اساس به جد دنبال ساخت سالن هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
رئیس جمهور با بیان اینکه شکل‌گیری ایران قوی بدون اقتصاد و زیرساخت قوی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه ما در دولت و نهاد‌های انقلابی به دنبال ساختن ایران قوی هستیم که قدرت اقتصادی یکی از ساحت‌های آن است.
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت استفاده از سوخت مازوت را به جدیت دنبال می‌کند و توجهی به سلامت و محیط زیست ندارد. وزیر نفت دلیل این اقدام خود را کمبود گاز اعلام کرده که این امر برای ما قابل قبول نیست و ما نباید کمبود گاز داشته باشیم البته اگر این امر در زمستان باشد حرفی نیست، اما در فصل پاییز قابل قبول نیست که بگویند کمبود گاز داریم.
مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
ذوالنوری گفت: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از منطقه ۱۱ تهران را بافت فرسوده تشکیل داده است و ما به دنبال ایجاد انگیزه برای ساخت مسکن در این نقاط هستیم.
فاطمه محمدی در نشست زن، هویت و رسانه گفت: ما در مجمع زنان تمدن ساز به دنبال این هستیم که ساحت زن را در خانواده تعریف کنیم.
ضبط «خندوانه» تموم شده و معلوم نیست که دیگه اصلا ساخته بشه یا نه و معلوم نیست اگه ساخته بشه من در «خندوانه» باشم یا نه. اینها رو گفتم که بدونید از طرح این مسائل به دنبال هیچگونه منفعت طلبی نیستم. من و رامبد هرگز جزو صمیمی ترین دوستان همدیگر نبوده ایم. در فواصل فصل های خندوانه شاید ماهها از همدیگر بی خبر بوده ایم. شاید وجه همکاری ما بر وجه رفاقتمان بچربد و البته شاید در آینده من و رامبد هرگز همکاری هم نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ