رئیس جمهور گفت: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
رئیس‌ سازمان بازرسی کل کشور گفت: اقداماتی که بر اساس سند تحول در دستور کار داریم، بحث ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی آن است.
رئیس پارک تهران گفت: در افق ترسیمی ناحیه نوآوری تهران شکل‌گیری اکوسیستم فناوری تهران، خوشه سازی فناوری و تسهیل راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه و ارتقای اقتصاد شهری دنبال می شود.
فاز اجرایی پروژه مطالعاتی «ارتقای جایگاه کمیسیون ایمنی راه های ایران» با پشتیبانی اسکاپ و حمایت مالی صندوق ایمنی سازمان ملل متحد تحت راهبری کمیسیون ایمنی راه ها آغاز شد.
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با تاکید بر ارتقای سطح ایمنی کار از ایجاد ۱۳۱ هزار فرصت شغلی در این استان طی سال گذشته خبر دارد.
سرپرست مدیریت کل مؤسسه بنادر کویت بر اشتیاق کشورش به پیشرفت روابط تجاری کویت و امارات و ارتقای آن تأکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره "عید تا عید" به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای فناورانه ومردم پایه از اهداف و اولویت های این وزارتخانه است از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.
حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید ائمه جمعه در ۵۷ پایگاه در فصل پاییز اشاره کرد و با بیان اینکه این تغییرات به دلیل درگذشت و یا بازنشستگی ائمه جمعه صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که تغییرات در نهاد ائمه جمعه با رویکرد جوانگرایی و ارتقای علمی و حضور انقلابی، باعث اعتلای ایمانی و انقلابی شهرها شود.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به ایجاد خانه‌های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس نقشه راه توسعه و ارتقای محصولات، موفق به دریافت استاندارد ایمنی عابر پیاده برای محصول پژو ۲۰۷ شد.
رشت- توسعه کشت دوم بهترین راه دستیابی به بهره وری بهینه است که به ارتقای توان اقتصادی کشاورزان کمک کرده و بخشی از هزینه‌های آماده سازی زمین برای کشت برنج در فصل زراعی را تأمین می کند.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ