دارنده مدال طلا و نقره مسابقات گرند پری مراکش در پارادوومیدانی گفت: با وجود این که در این مسابقات در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر دو مدال طلا و نقره برای استان همدان کسب کرده‌ام، اما همیشه مورد بی‌توجهی مسئولان ورزش این استان قرار گرفته‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر هوادار نسبت به عدم اعلام پنالتی روی خود واکنش جالبی داشت.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
​​​​​​​آیت الله جوادی آملی گفت: خداوند در سوره قریش با شکست لشکر ابرهه، در حقیقت دعای حضرت ابراهیم بنیانگذار کعبه را استجابت کرد که فرمود ما هم امنیت اقتصادی و روزی این‌ها را تأمین کردیم و به آن‌ها رونق تجارت عطا شد، و نا امنی را هم از این‌ها دور کردیم «أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ». پس مراد از امنیت، تنها امنیت اجتماعی و سیاسی نیست، لذا مسئولین باید امنیت اقتصادی مردم را نیز تأمین کنند.
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
سخنگوی باشگاه فولاد توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه داد.
بابک مرادی فرصت داشت در همان دقایق ابتدایی از مس رفسنجان پیش بیفتد.
مهاجم سپاهان امیدوار است در حضور تماشاگران اصفهانی به برتری مقابل پرسپولیس برسند.
هافبک اسبق استقلال روز گذشته با انگیزه‌هایی متفاوت برابر پرسپوليس قرار گرفت و نمایش خوبی نیز به جا گذاشت.
پدر یک فرزند معلول می‌گوید تقریباً ۶۰ تا ۷۰ درصد توان مادی و زمان خود را صرف فرزندش می‌کند. به دلیل کاردرمانی و فیزیوتراپی نمی‌توانم به اندازه کافی کار کنم از طرفی داروها تحت پوشش بیمه نیست.
سئوال بسیار مهم و امر بسیار عجیب این است که جنابعالی که تریبون مقدس نماز جمعه را در اختیار دارید بجای شکرگزاری از درگاه الهی و تشکر از مسئولین امنیتی و انتظامی که ده‌ها شهید برای برقراری امنیت تقدیم کردند، در این آتش می‌دمید و افکار عمومی را تحریک می‌کنید
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
مشاور رسانه ای باشگاه فولاد گفت که این تیم با هدف قهرمانی در جام حذفی، پای به این مسابقات خواهد گذاشت.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
وحید مرادی برای سومین دوره پیاپی نائب‌رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا شد
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
پس از مراسم ختم، مسوولان استان با حضور در منزل مرحومه مهسا امینی با خانواده وی ابراز همدردی کرده و بر پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی تاکید کردند.
پس از مراسم ختم، مسوولان استان با حضور در منزل مرحومه مهسا امینی با خانواده وی ابراز همدردی کرده و بر پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی تاکید کردند.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
‌مرندی خاطر نشان کرد: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کنند نمی تواند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ