اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه شش کشور از طالبان خواستند تا سیاست‌های خود در برابر زنان افغانستان را تغییر دهند.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
پیشکسوت استقلال می گوید هر تیمی دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.
رئال مادرید با ترکیب متفاوتی پا به دیدار برابر ویارئال خواهد گذاشت.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که میانگین بدهی‌ خانواده‌ها در افغانستان در ۴ سال گذشته شش برابر افزایش یافته است.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید امشب کار خیلی آسانی را در دیدار برابر الاهلی در پیش داشته باشد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در سیرجان آماده مصاف برابر سپاهان می‌شوند.
تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.
از یک کاوشگر اقمار یخی مشتری گرفته تا یک سفر شش روزه خصوصی به ماه و بازگشت آن به سیاره زمین سال ۲۰۲۳ میلادی دوره طلایی جدیدی از پرتاب‌های فضایی را در برابر ما قرار می‌دهد.
استقلال در 6 دیداری که برابر هفت تیم بالای جدول رده بندی برگزار کرده، تنها 6 امتیاز به دست آورده است.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
میلانو در حضور میلاد عبادی پور با نتیجه ۳-۱ برابر چیسترنا شکست خورد.
در شرایطی که نرخ ارز در روزهای اخیر بنا به دلایلی با افزایش مواجه شده و در بازار غیررسمی به کانال سی و شش هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.
بازیکنان تیم ملی انگلیس از پیروزی پرگل و قاطعانه برابر ایران بسیار خوشحال بودند.
نیوکسل در دیدار این هفته برابر استون ویلا به اولین تیم لیگ برتری تبدیل شد که از شش تعویض استفاده کرده است.
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی شهرستان تایباد گفت: مرزبانان تایبادی در جلوگیری از خروج سوخت در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۰ برابر نسبت به سال قبل کشفیات داشتند.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که تعداد اعدام شدگان در عربستان سعودی در شش ماهه اول سال ۲۰۲۲ دو برابر تعداد تمام اعدام شدگان سال ۲۰۲۱ این کشور شد.
پرسپولیس و فولاد در شرایطی این هفته برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که به عنوان مدعیان این فصل به تساوی در بازی اول خود بسنده کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ