فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهاد‌ها باید کار‌های خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.
سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
محققان توضیح داده اند: تا به حال مطالعات متعددی به بررسی نقش عوامل رژیمی یا تغذیه ‌ای در عملکرد شناختی افراد مسن پرداخته اند، ما به دنبال کشف این بودیم که آیا ویتامین D در مغز نیز وجود دارد یا خیر، و در صورت وجود، غلظت های مختلف این ویتامین، چگونه بر زوال شناختی تاثیر می گذارند.
مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.
دارنده مدال طلا و نقره مسابقات گرند پری مراکش در پارادوومیدانی گفت: با وجود این که در این مسابقات در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر دو مدال طلا و نقره برای استان همدان کسب کرده‌ام، اما همیشه مورد بی‌توجهی مسئولان ورزش این استان قرار گرفته‌ام.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از ابتدای لیگ بازیکنان خوبی جذب کردیم و در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نیستیم.
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
مدافع باتجربه ایرالکو کنایه سنگینی به سرمربی استقلال زد.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ