سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحدت حنانوف در شرایطی به تبریز سفر می‌کند که یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل گذشته تیمش را به تراکتور زده بود‌.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
آرسنال معتقد است کای هاورتز می‌تواند در پنج پست مختلف هجومی بازی کند، به همین دلیل سخت به دنبال جذب این مهاجم چلسی است.
آندرس اینیستا قبل از بازی دوستانه ویسل کوبه و بارسلونا از گاوی پیراهنش را خواست، اتفاقی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
سپاهان برای استفاده از ظرفیت کامل نقش جهان برابر پرسپولیس درخواست کرد.
رامون دیاز سرمربی الهلال گفت که تیم او به دنبال ارائه یک مسابقه عالی مقابل رئال مادرید است.
در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم در استادیوم دستگردی میهمان هوادار است.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان امیدوار است که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
نبی می‌گوید تیم ملی یک هفته زودتر به قطر اعزام می‌شود و ایران یک بازی دوستانه نیز در پیش دارد.
پرسپولیس در این هفته باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سپاهان برود که بسته ماندن دروازه بیرانوند از اهمیت زیادی برای او و کادرفنی برخوردار است.
قلعه نویی در مقابل تیم محبوب و قدیمی‌اش در چند مسابقه اخیر نمایش خوبی نداشته و در ۶ رویارویی رسمی گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدش نشده است.
مسئولان باشگاه پیکان منتظر تصمیم مدیران استانی البرز هستند تا بتوانند بازی‌های خانگی خود را به کرج منتقل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ