عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال به دلیل مشکلات پیش فصل نتوانسته بود آماده سازی خوبی داشته باشد گفت: با وجود این کمبودها آنها در هفته اول برخلاف انتظارات نتیجه گرفتند.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
یامگا برخلاف قرار قبلی، برنگشت
شکوری: برخلاف بعضی، شرافت را در زمین نشان دادیم
مهاجم پرسپوليس برابر مس رفسنجان پایه‌گذار پیروزی تیمش لقب گرفت تا پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را به بهترین شکل بدهد.
دو مدافع لژیونر ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر به حضور خود در الاهلی ادامه خواهند داد.
هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل برایتون حضور دارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ارزیابی فنی دو سرمربی فعلی و سابق تیم ملی ایران گفت: تفاوت کی روش و قلعه نویی در سبک و نحوه بازی تیم است که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
پرونده بازگشت ستاره سابق فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی با سفر روز دوشنبه به آلمان بسته می‌شود.
برخلاف قمپز تاج؛ پرسپولیس به زنان بلیت نفروخت
عضو شورای شهر تهران گفت: علیرغم اینکه شهردار تهران گفته است که ۱۲۵ درصد بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شده است اما هنوز به مساجد و دارالقرآن‌ها کمک نشده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم مدیرانی بر سر کار هستند که برخلاف اظهارات رئیس جمهور عمل می کنند و لازم است هر چه سریع‌تر به این وضع رسیدگی شود.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز نشان داد مردم ما در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.
مدافع وستهام شانس زیادی برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی حساس روز شنبه ندارد.
تیم ملی برخلاف بازی دوستانه شب گذشته با نیکاراگوئه، مقابل غنا با البسه جدید به میدان می رود.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
برخلاف اخبار منتشره، محمد محبی مشکلی برای همراهی استقلال در شهرآورد پایتخت ندارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
در شرایطی که عنوان شده بود سجاد شهباززاده از فهرست تیم خط خورده اما چنین نیست.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه دینداری موجب زندگی سالم انسان در جامعه می‌شود ابراز داشت: زندگی سالم منجر خواهد شد عقل انسان نیز سالم باشد که در این صورت انسان هم به عقل معاش و هم عقل معاد برسد.
انزلی- سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به قضاوت خوب تیم داوری گفت: برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ