افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است با خود باوری بازیکنان به دنبال پیروزی برابر استقلال هم هستند.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. ما باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان را باید مقابل استقلال در نظر بگیریم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از ابتدای لیگ بازیکنان خوبی جذب کردیم و در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نیستیم.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش و به ویژه مهاجمانش پرداخت.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تکنیک تیم صنعت نفت نیز برزیلی است و ما هم به عنوان سپاهان هدف‌های خود را داریم و دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تیم‌هایی که برابر ما به میدان می آیند به دنبال بازی دفاعی هستند اما بزودی به مسیر اصلی برخواهیم گشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریف تغییر می‌کند چون در هر بازی از جمله بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ