عبدالرضا مصری درباره اتهام دریافت رشوه گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
مدیران عامل باشگاه ها ، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بحرانی و اضطراری از وزیر کشور درخواست کردیم تا در مورد سیل گرمی و انگوت تدبیری عالمانه بیاندیشند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل درخواست کمیسیون امور داخلی کشور و وجود برخی ابهامات و بررسی‌های بیشتر، طرح اصلاح قانون انتخابات به این کمیسیون ارجاع می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم در رسیدگی به درخواست‌های استیضاح وزرا بر اساس آیین‌نامه پیش رویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست بررسی طرح تاسیس سازمان ملی اقامت براساس اصل ۸۵ قانون اساسی مخالفت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه مخالفت کردند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت و از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست به فوریت نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت اقدام کنند.
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواست تا پوشش فرم متهمان زن در جلسات دادگاه را تغییر دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست ها و نیازهای قانونی دولت را وظیفه خود می‌داند.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ