مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد و نوشت: به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان مجمع عالی واردات برنج گفت: اگر بانک مرکزی به دنبال حذف صف ارز و واقعی کردن ثبت سفارش هاست باید با شیوه دیگری به موضوع تخصیص ارز درخواست شده ورود کند.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می‌گوید از زمانی که وزیر ورزش و جوانان با درخواست هیات رئیسه مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون جهت رسیدگی به موضوع بازنشستگی داورزنی موافقت کند تا برگزاری مجمع حدود یک ماه زمان لازم است.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
سرپرست هیئت کشتی تهران بار دیگر از اداره کل ورزش پایتخت خواست که زمینه برگزاری انتخابات این هیئت را فراهم کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به برخی درخواست‌های مطرح شده برای تشکیل مجمع فوق‌العاده گفت: موضوع به قدری بی اهمیت است که بدون توجه به آن، پیگیرِ سایر فعالیت‌های فدراسیون هستم.
رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به برخی درخواست‌های مطرح شده برای تشکیل مجمع فوق‌العاده گفت: موضوع به قدری بی اهمیت است که بدون توجه به آن، پیگیرِ سایر فعالیت‌های فدراسیون هستم.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
درخواست برای لغو روادید ایران و افغانستان، ایجاد مجمع تشکل های گردشگری، نامه نگاری بخش خصوصی با مسئولان و کاهش سطح اشغال هتلها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
دبیرکل مجمع ایثارگران با اشاره به درخواست احزاب اصلاح طلب از آقای رئیسی برای برگزاری تجمع، گفت: اگر مردم در انتخابات مشارکت داده می شدند و نمایندگان واقعی خودشان را در اجرا و قانونگذاری داشتند، حاکمیت می توانست از طریق نمایندگان و احزاب واسط با مردم به گفت و گو بپردازد. احزاب را که از کارکرد انداخته ایم و اساسا موضوعیت ندارد و اکثریت مردم را هم از مشارکت ناامید و منصرف کرده ایم؛ کار به جایی رسیده که خواسته هایشان را در کف خیابان مطرح می کنند و دیگران هم وقتی آب گل آلود شود ماهی خودشان را می گیرند.
برخی تصاویر منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد احمدی‌نژاد درخواست مکتوبی را به اژه‌ای می‌دهد.
در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از درخواست نمایندگان برای اعزام تیمی جهت بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده در این استان خبر داد.
وزیر خارجه سعودی طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با درخواست از ایران برای عمل به تعهدات و همکاری با آژانس اتمی، گفت ریاض از تهران می‌خواهد برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به درخواست کاپیتان اصلی تیم ملی برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار حضور در مجمع انتخاباتی شد.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ