نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه سایپای تهران به زودی درباره پس گرفتن شکایت خود از شمس آذر قزوین تصمیم خواهند گرفت.
وزیر کشور درباره احتمال ادامه تعطیلی ها گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
وزیر کشور گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
مارسلو بروزوویچ، ستاره اینتر، از مدیران النصر خواسته که برای گرفتن تصمیم نهایی کمی بیشتر به او زمان بدهند.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
باشگاه استقلال تصمیم به تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو دارد و به دنبال پرداخت مطالبات باقی مانده سرمربی است تا کار به شکایت به فیفا نکشد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
از اولین روز‌های سال جاری، کارگران و بازنشستگان شاکی از مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد و مستمری جامعه کارگری تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این اعتراضات تا زمانی که دیوان عدالت اداری به تصمیم قطعی برای ابطال مصوبه ناعادلانه شورای عالی کار و واداشتن دولت به بازنگری در میزان افزایش دستمزد جامعه کارگری نرسد، ادامه دارد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
عیسی زارع پور گفت: این درخواست در حال بررسی است. هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می‌گوید از زمانی که وزیر ورزش و جوانان با درخواست هیات رئیسه مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون جهت رسیدگی به موضوع بازنشستگی داورزنی موافقت کند تا برگزاری مجمع حدود یک ماه زمان لازم است.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از ناتو برای انجام حمله پیشگیرانه علیه روسیه گفت: ناتو نباید منتظر حمله هسته ای روسیه بماند و آنگاه درباره آن تصمیم گیری کند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه صادرات دام سنگین مجوز گرفت اما به دلیل تعرفه بالا اجرایی نشد، گفت: سران سه قوه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
ریکاردو ساپینتو نیز به مانند کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا عملکرد شاگردانش را از روی برجک نگهبانی مورد ارزیابی قرار دهد.
فیفا تصمیم نهایی خود را درباره شکایت شیلی علیه اکوادور و درخواست حذف این تیم از جام جهانی قطر را اعلام کرد.
فیفا تصمیم نهایی خود را درباره شکایت شیلی علیه اکوادور و درخواست حذف این تیم از جام جهانی قطر را اعلام کرد.
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
مدیران لیورپول تصمیم گرفتند با درخواست یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، برای جذب یک هافبک جدید موافقت کنند.
مدیرعامل ساپکو گفت: به منظور مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان، ساپکو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، موفق به عقد ۹۰ تفاهم ‌نامه با شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دانش بنیان شده و ضمن معرفی نیازهای فناورانه بخش قطعه‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش ارزبری ۱۰۹ میلیون یورویی را از محل تولید و اقتصاد دانش بنیان صنعت قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کرده است.
سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ