نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی درباره روند بررسی ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان در این هیئت داد.
طبق گفته اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، این کمیسیون گزارش خود درباره استیضاح وزیر اقتصاد را به هیئت رئیسه جهت تعیین تکلیف ارسال خواهد کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران صورت نگرفت.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: فروش اموال مازاد دولت نیز در برنامه ششم توسعه و همچنین در لوایح بودجه سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وجود داشت که دولت‌ها نیز می‌بایست نسبت به آن اقدام می‌کردند؛ زیرا این موضوع قانون مصوب است، اما در اجرا کردن این قانون موانعی وجود داشت که می‌بایست یک اقدام مهم راهبردی جهت فروش این اموال دولتی صورت می‌گرفت.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مجازات اظهارنظر افراد مشهور پیش از مقامات رسمی هنوز برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است و نباید درباره آن جوسازی کرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی باقی مانده است.
رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره روند بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان جلسه طولانی مدتی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد توضیحاتی درباره محتوای جلسه ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
اعضای هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مشائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه غیرعلنی مجلس درباره نشست مشترک امروز دولت و مجلس در حال برگزاری است.
امیر ساعد وکیل کارشناس حقوق بین‌الملل در گفت‌وگو با ورزش سه درباره شکایت هیئت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از ترامپ توضیح داد.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ