نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست بررسی طرح تاسیس سازمان ملی اقامت براساس اصل ۸۵ قانون اساسی مخالفت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.
هیئت عالی نظارت مجمع بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی را آغاز کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح تغییر در نحوه بررسی لایحه بودجه سالانه را اصلاح کردند.
کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آقای باهنر، نایب رئیس این کمیسیون، تشکیل جلسه داد.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت می پردازند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی «حمایت مالی از افشاگران فساد» در دستور کار قرار گرفت.
موضوع بازگشت دوباره طرح صیانت به مجلس آن هم در روز‌هایی که وزیر ارتباطات و بسیاری از نمایندگان مجلس درباره مدیریت و نظارت بیشتر بر فضای مجازی تاکید می‌کنند؛ نشان از اراده دولت و مجلس برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اینترنت و فضای مجازی دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریتی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود ضمن بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، نشست مشترکی با رئیس سازمان صدا و سیما خواهند داشت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ