رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
پیش از این درخواست مالی ۲۰ میلیون یورویی پورتو باعث شد آث میلان از خرید طارمی منصرف شود. مارسی، منچستریونایتد، اینترمیلان، الهلال عربستان و آرسنال از دیگر مشتریان طارمی بودند که معامله سر نگرفت و حالا تاتنهام آخرین فرصت مهاجم بوشهری برای بازی در سطح بالاتر است.
هواداران منچستریونایتد، پس از دیدار با دورتموند از سرمربی این تیم خواستند تا بجای جیدون سانچو و آنتونی، به فاکوندو پیستری، ستاره فراموش شده این تیم بیشتر فرصت بدهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
در شرایطی که معاون باشگاه استقلال اعلام کرده بود سرمربی این تیم تا امشب مشخص می‌شود، سرپرست باشگاه از هواداران استقلال درخواست کرد فرصت بیشتری به مدیران بدهند!
رئیس فدراسیون والیبال ضمن تشکر از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای حضوری شایسته در لیگ ملت‌ها، از علاقمندان به این رشته ورزشی درخواست کرد تا صبور باشند.
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده است و تیم ها تا 13 بهمن فرصت خواهند داشت، نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.
با توجه به آنکه پس از قطعیت ثبت، امکان درخواست برای تبدیل ثبت انحصاری به ثبت مشترک وجود ندارد، عملاً فرصت واخاهی ایران از دست رفته است. بنابراین سوءمدیریت داخلی در این مورد غیرقابل کتمان است و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد پاسخگویی مسئولان مرتبط باشیم.
علیرضا شهرداری، پرستار «پیروز» در صفحه خود در فضای مجازی هرگونه درخواست کمک مالی «پیروز» در شبکه‌های مجازی را کلاهبرداری دانست و تأکید کرد: پیروز هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد و فرصت طلب‌ها قصد سوءاستفاده دارند.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
بروس راینهارت قاضی آمریکا گفت: به رغم مخالفت وزارت دادگستری، به نظر او بخش‌هایی از این اسناد و مدارک قابلیت انتشار دارند و به وزارت دادگستری دستور داد بخشی ویرایش شده از آن‌ها را تا پنجشنبه آینده منتشر کند، هر چند به دادستان‌ها در صورت مخالفت با پیشنهاد او، فرصت تجدیدنظرخواهی داده خواهد شد.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ